Nuotolinio mokymo tvarkaraštis
INFORMACIJA DĖL MOKYMO NUOTOLINIU BŪDU ALYTAUS R. BUTRIMONIŲ GIMNAZIJOS PUNIOS PAGRINDINIO UGDYMO IR DAUGIAFUNKCIAME SKYRIUJE
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 spalio 21 d. nutarimu Nr. 1160 ,,Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimo Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ pakeitimo“, Alytaus r. Butrimonių gimnazijos Punios pagrindinio ugdymo ir daugiafunkciniame skyriuje ugdymas organizuojamas:
1-4 klasės mokosi gimnazijoje;
5-10 klasių mokinių ugdymas vyks nuotolinis mokymas.
Prašome savo vaikus aprūpinti priemonėmis, reikalingomis sėkmingam nuotoliniam mokymui(si): interneto ryšiu, kompiuteriu (stacionariu, nešiojamu, planšetiniu) su vaizdo kamera ir ausinėmis arba mobiliuoju telefonu. Jeigu iškils problemų, informuokite klasių auklėtojus.
Klasių auklėtojai nuolat bendrauja su Jumis ir analizuoja situaciją. Jeigu iškils problemų dėl Jūsų vaikams nuotoliniam mokymuisi reikalingos įrangos, informuokite klasių auklėtojus ir pagal galimybes pagelbės.
Mokinių pareigos mokantis nuotoliniu būdu:
Pamokų pradžia – 8.30 val. Kiekvienas mokinys privalo šiuo laiku prisijungti prie nuotolinio ugdymo proceso. Kiekvienos pamokos trukmė 45 min.
Pamokų laikas:
1 pamoka 8.30 – 9.15
2 pamoka 9.25 – 10.10
3 pamoka 10.20 – 11.05
4 pamoka 11.35 – 12.20
5 pamoka 12.30 – 13.15
6 pamoka 13.25 – 14.10
7 pamoka 14.20 – 15.05
Kiekvieną dieną prisijungti prie el. dienyno TAMO ir susipažinti su mokytojų pateiktomis pamokos užduotimis.
Pamokos metu, naudodamasis mokytojo pateiktais pagalbos gavimo būdais, gali konsultuotis su mokytoju ar pranešti apie nesklandumus dirbant su mokymosi programomis ir kt.
Atlikti mokytojų paskirtas namų darbų užduotis iki nurodyto laiko. Jeigu reikia dalintis kompiuteriu ar telefonu su kitais vaikais, turi apie tai informuoti mokytoją ir konsultuotis kitu mokytojo siūlomu laiku ir būdu.
Užduotis atlieka atsakingai ir sąžiningai.
Be pateisinamos priežasties neprisijungęs prie nuotolinio ugdymo pamokos ir neatlikęs mokytojo paskirtų užduočių iki numatyto arba sutarto laiko laikomas nedalyvavusiu pamokoje. Apie nedalyvavimą pamokoje darbo dienos pabaigoje mokytojas pažymi el. dienyne.
Sutartu būdu bendrauja su klasės auklėtoju bei švietimo pagalbos specialistais.
Tėvų pareigos užtikrinanti mokinių sėkmingą ir kokybišką mokymąsi.
Pagal galimybes pasirūpina techninėmis priemonėmis vaiko nuotoliniam mokymui(-si): kompiuteriu, telefonu, interneto ryšiu.
Apie kylančias problemas dėl nuotolinio mokymosi priemonių informuoja klasės auklėtoją.
Užtikrina, kad vaikas laikytųsi mokymosi ir poilsio režimo.
Rūpinasi, kad vaikas pagal galimybes pamokų tvarkaraščio laiku susipažintų su pateikta pamokos medžiaga ir laiku atliktų užduotis bei pasinaudotų mokytojo pagalba.
Šeimoje esant keliems mokyklinio amžiaus vaikams, sprendžia, kaip bus naudojamasi turimomis techninėmis priemonėmis.
Nedelsdami praneša klasės auklėtojui apie vaiko susirgimo ir kitus nenumatytus atvejus, dėl kurių vaikas negali dalyvauti nuotolinio mokymosi procese.
Bendrauja su dalyko mokytojais, klasių auklėtojais naudodamasis el.pašte ir elektroniniame dienyne TAMO pateikta kontaktine informacija.
Bendrauja su klasės auklėtoju sutarta forma.
Būkime sveiki ir saugokime vieni kitus!
Punios pagrindinio ugdymo ir daugiafunkcio skyriaus informacija
Žygis ,,Rudenėlio taku“
Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-SFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“
Mokinių patyriminis žygis ,,Rudenėlio taku“
Šiuolaikinis ugdymas neįsivaizduojamas be patyriminio ugdymo. Mokydamiesi netradicinėse erdvėse, vaikams lengviau įtvirtinti turimas žinias bei bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.
Rugsėjo 25 d. Punios pagrindinio ugdymo ir daugiafunkcio skyriaus pradinių klasių mokiniai, jų mokytojos - Daiva Abramavičienė ir Daiva Bartkevičienė-, pasikvietusios į pagalbą ketvirtoko tėvelį Vitalijų Šmitą, išsiruošė į žygį ,,Rudenėlio taku“.
Išvyka turėjo aiškų tikslą: mokinių žinias, įgūdžius ir gebėjimus, įgytus pasaulio pažinimo pamokose, praktiškai pritaikyti netradicinėje aplinkoje.
Visi į mokyklą susirinko puikios nuotaikos, nes į lauką šaukte šaukė šilta, visai ne rudeniška saulė, o vaizduotę kuteno būsimos kelionės nuotykiai. Iš mokyklos kiemo žygeiviai patraukė Kunigiškių link. Pakeliui laukuose aptikę šiaudų rulonus, vaikai linksminosi ir šėliojo: žaidė gaudynių, kopė į viršų, fotografavosi, bandė ridenti ir spėti, kiek jie sveria. Vedami Vitalijaus Šmito, mokiniai pamatė nuostabią Punelės atodangą, susiformavusią paskutinio ledynmečio atsitraukimo metu, stebėjosi didžiausiu Punios rieduliu, matavo jį iš visų pusių, grožėjosi Punelės vingiais, jos sraunumu bei išskirtine augalija.
Pakeliui aplankę Nečiuikų šaltinį-kriokliuką ir įveikę 8 kilometrų kelio atkarpą, į mokyklą sugrįžo pavargę, tačiau nepaprastai laimingi.
Šio žygio metu vaikai ne tik pamatė, kokia graži mūsų gimtoji Punia, praktiškai atliko paruoštas užduotis, bet ir lavino ištvermę, fizines galias bei bendravimo įgūdžius.
Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ veiklos: 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose. 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“.
1-2 kl. mokytoja Daiva Abramavičienė
3-4 kl. mokytoja Daiva Bartkevičienė