Integruotas geografijos ir matematikos patyriminio ugdymo projektas ,, Artimos gamtinės aplinkos tyrimas“

,,Medžio aukščio ir amžiaus nustatymas“

 

Mokinių ugdymas remiantis patirtimi vyksta ne tik klasėje, bet ir mokyklos aplinkoje – tai padeda jiems savarankiškai ugdytis per pamokas formuojamus gebėjimus, sudaro sąlygas atlikti tyrimus ir stebėti aplinką savo gyvenamojoje vietovėje.

 

Birželio 15 d. 6 – 8 ir 10 klasės mokiniai dalyvavo pirmame artimos gamtinės aplinkos tyrimo užsiėmime ,,Medžio aukščio ir amžiaus nustatymas“. Kiekvienas medis turi savo istoriją. Vieni, užaugę pavieniui laukuose ar pasodinti dvarų parkuose, kiti, didžiąją savo gyvavimo dalį praleidę ganyklose ar stiebęsi į saulę miškuose, kurie iki šių dienų neišliko– visų jų išvaizda ir būklė pasakoja apie kraštovaizdžio istoriją. Dirbdami porose arba individualiai atpažino 5 medžius ir krūmus mokyklos aplinkoje, nustatė 2 – 3 būdais pasirinkto medžio aukštį ir apskaičiavo jo amžių. Įsivertino savo pasiekimus pamokoje, o gautus rezultatus fiksavo darbo lape. Šiose pamokose mokiniai tobulino matematikos ir geografijos dalykines, bendrąsias (mokėjimo mokytis), socialinę (atsakomybę už darbo rezultatus), asmeninę ( emocijų ir jausmų valdymo) kompetencijas.

Kiti medžio aukščio nustatymo būdai: https://lt.wikicell.org/Measure-the-Height-of-a-Tree-9010

 

Įgyvendintos ,,Kokybės krepšelio“ veiklos: 1.2. Savivaldaus ir patyriminio ugdymo(si) diegimas dalykų pamokose. 1.3. Ugdymo proceso organizavimas kitose edukacinėse aplinkose gimnazijoje ir už gimnazijos ribų – ,,klasė be sienų“.

Edita Simanavičienė, geografijos mokytoja metodininkė

Aldona Novikienė – matematikos vyresnioji mokytoja

Paieška

Pamokų laikas

  • 1. 8.25 - 9.10
  • 2. 9.20 - 10.05
  • 3. 10.15 - 11.00
  • 4. 11.30 - 12.15
  • 5. 12.25 - 13.10
  • 6. 13.20 - 14.05
  • 7. 14.15 - 15.00

Dabar naršo

Dabar svetainėje 7 svečiai (-ių) ir narių nėra

Vardadieniai